سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امیر المومنین، ع، استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس. بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۶۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امیر المومنین، ع، استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس. بیانیه صادر کرد. 

 متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»

     به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یارى آنها تواناست.» 

(سوره حج آیه 39 )

   پس از گذشت بیش از چهار دهه از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی، رض، اکنون فلسطین و قدس شریف به نماد حق طلبی تمام مظلومان و آزادی خواهان عالم و وحدت جهان اسلام تبدیل شده است. 

 تدوام 75 سال ظلم، خشونت، ترور و تجاوز علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله به مساجد، کلیساها، مدارس، بیمارستان ها  و آواره نمودن میلیونها نفر انسان بی گناه و سکوت شرم‌آور دولت‍های مدعی و سازمانهای به اصطلاح حقوق بشری نشان می‌دهد رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ یک از اصول انسانی و هنجارهای بین المللی پایبند نبوده و تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه تا نابودی این رژیم سفاک و کودک کش است.

بی‌تردید تشدید جنایتها و تجاوزات رژیم صهیونیستی در مقطع کنونی ناشی از بحران‍های داخلی و خارجی این رژیم غاصب بوده و فروپاشی دشمن صهیونیستی را نوید می دهد.

  لذا سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان ایلام ضمن محکوم کردن جنایت‍های گسترده رژیم صهیونیستی و قتل عام زنان، کودکان و نسل کشی در نوار غزه و همچنین حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‍ها و مستشاران نظامی کشورمان بدینوسیله از ملت بصیر و انقلابی و روزه دار ایران اسلامی و خصوصا مردم با غیرت و شجاع استان ایلام دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن روز جهانی قدس ضمن لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، مد ظله العالی، بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و اولین قبله مسلمانان عالم ابراز نموده و نفرت و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایتهای آشکار و پنهان آمریکای جهانخوار و سران فاسد کشورهای منطقه از این غده سرطانی را به جهانیان نشان دهند و به غاصبان قدس شریف گوشزد نمایند که قطعا فلسطین با یاری خداوند و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت آزاد خواهد شد و خداوند یاری گر مجاهدان است. ان شاء الله 

و لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه.

ارسال نظرات
آخرین اخبار